• وبلاگ : موج برتر
  • يادداشت : دو موضوع
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    حرفات حرف دل خيلياس...
    دوست من موجب افتخار و امتنان است كه لينك وب نوشت حقير در وبلاگ شما قرار گرفته . لوگوي شما در رديف لوگوهاي وب نوشت رهجويان گمنام مقدم شما را گرامي ميدارد.

    سلام .

    آشنائي با دوستان مبارز و آزاده ايراني افتخاري است كه بعد از بيست و پنج سال حبس اختياري - انزوا و غرق شدن در مطالعه بيرون و درون موجب نوعي شعف و سرور قلبي اينجانب شده و هنوز حس بي اعتمادي به يك انقلاب ديگر در قليان احساسات ملي و دزدان انقلاب كه در كمين انقلاب ما نشسته اند مرا بياد اين جمله سردار رشيد و ملي ايران (باقرخان) مي اندازد . هر بيست سلا يكبار در اين كشور انقلاب ميشود و بعد از پيروزي هر انقلاب روبه صفتان بوقلمون مسلك سر از لانه موش هاي خود بيرون كرده و انقلابيون دو آتشه شده انقلاب را مي دزدند.) سردرگريبان غم ها و دردها و ظلم هائي هستم كه طي سي سال از ناحيه خونخواران عالم بشري در قرن بيستم متوجه نازنين ملت ايران گرديد . سيلي هائي كه كرامت انساني را زير لجن ترين خصلت حيواني نابود كرد و به زن و مرد ايراني رحم نكرد و تنها امروز ميدانم كه بايد با يك تهاجم همه جانبه اعراب را از كشور خود اخراج كنيم . اعرابي كه از نسل عرب هائي كه هزاروچهارصد سال است كشور ما را از راه درست منحرف و موجب فساد - تباهي و نابودي كشور من ايران گرديده است . ما نيازمند يك انقلاب ديگر نيستيم تنها بايد دزدان انقلاب را شناسائي و به شديد ترين وجهي محاكمه و مجازات كنيم و در اين رهگذر از يك سيلي بنا حق هم نگذريم . نبايد بار ديگر به اين حراميا نفرصت فرار داد .


    بگذار هر روز
    رويايي باشد
    در دست
    بگذار هر روز عشقي باشد.
    در دل.
    بگذار هر روز .
    دليلي باشد.
    براي زندگي.
    در پاسخ به آنانکه
    رويا را بر نمي تابند
    و عشق را ..........ممنوع کردند


    با درود بر تو اي ايراني
    اي ايراني باز هم صدا شويم تا صداي مان را بشنوند
    لينک باکس هم صدايي لينک باکس اتحاد ايرانيان لينک باکس برابري
    منتظر حضور گرم شما هستيم
    http://khoramlink.mihanblog.com
    id yahoo : farzandan_iran_zamin
    مشکلات خود را در رابطه با لينک باکس با ما در ميان گزاريد
    سپاسگزاريم بدرود

    تشكر از اطلاع رسانيتان

    همان طور كه مي دانيد وزير نيرو و رييس جمهور خبر آب گيري سد را امروز اعلام كردند ،‏به همين علت ، شنبه شايد آخرين مهلت ما باشد . حضور تك تك ما مهم است

    موفق باشيد

    در اعتراض به آغاز اب گيري سد سيوند

    شنبه

    10 صبح مقابل ميراث فرهنگي

    خ آزادي نبش يادگار امام

    دوستانتان را مطلع كنيد و همه با هم روز شنبه اعتراض خود را فرياد كنيم

    در صورت تمايل بيانيه را روي وبلاگ خود بياوريد

    زماني كه كلينتون داشت ميرفت بوش هم خيلي از اين حرفاي قشنگ ميزد.واقعيت اينه كه اين گروه بازي و حزب بازي همش يه نمايشه و هيچ فرقي بين اينا و اونا نيست. همه جيره خور اسرائيلن و هيچوقت تو مشاجرات سياسي اسرائيل رو ول نميكنن بيان ايرانو بچسبن.

    راستي هم به روزم و هم يه لوگو جديد دارم.
    ميشه جايگزين كني؟

    www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/romance/ROMANCE156.jpg
    سلام حالا كوخانم پلوسي اون يه حرفي زد تو چرا باور كردي ديروز كه اعلام شد رسما در اين مورد در خواستي نشده
    حق مسلم ماست
    با سلام . از آشنايي با شما و وبلاگتان خوشحالم . با نظرتان در خصوص فصل انتخابات موافقم . اما سفر پلوسي كه هيچ ، حتي اگر امريكا توبه و عذرخواهي كرده و دست ما را هم ببوسد آشتي در كار نيست . مي دانيد چرا ؟ به هر حال بايد دشمني باشد يا اگر شده دشمني را خلق كرد تا بواسطه آن ندانم كاري ها را توجيه كرد . اگر دشمن نباشد پس خطيب جمعه از چه چيزي بگويد ؟ يا ناكامي ها را به چه كسي نسبت بدهيم ؟