سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موج برتر

نوشته شده توسط:   پیمان آریایی  

یکشنبه 86 فروردین 26  11:57 عصر

سلام دوستان این روزها دوتا بحث تو محافل سیاسی بهش زیاد پرداخته می شود . یکی مسئله انتخابات مجلس هشتم و دیگری سفر احتمالی رئیس مجلس نمایندگان کنکره آمریکا به ایران .

موضوع انتخابات همیشه دو چیز را در ذهن من تداعی میکنه
1- فصل انتخابات که فرا میرسه تازه مسئولین یادشون میاد که مردمی هم هستند که باید بهشان توجه بشه و دردها و گرفتاریهایشان بررسی و فکری براش بکنند و فقط تو این ایام شعارهای دهن پرکن سر میدن و از مردم و دردهایشان حرف و حدیث آنچنانی سر می دهند و وقتی بنابه قول معروف خرشان از پل رد شد باز هم مردم فراموش میشوند و روز از نو و شروع می کنند به تقسیم قدرت و سهم خواهی و بیچاره مردم که تا کی باید به اینها اعتماد کنند و تا کی باید بازیچه دستشان باشند .
چرا وقتی مسئولین به حضور مردم نیاز دارند اونها با تمام توان و با وجود مشکلات و نارساییها وارد میدان می شوند ولی وقتی مردم به مسئولین نیاز دارند اونها در تعاملات حزبی با رقیبان گرفتارند و وقتی برایشان نمی گذارند .
2- باز هم داستان تکراری رد صلاحیتها شروع خواهد شد و گروهی از این ابزار برای بیرون کردن رقیب از میدان استفاده خواهند کرد و از مردم توفیق انتخابات آزاد را خواهند گرفت .

موضوع بعدی سفر رئیس مجلس نمایندگان کنکره آمریکا به ایران است .
حالا که مسئولین ایالات متحده با حسن نیت پیشقدم شده و آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کردند نمی دانم چرا بعضیها نمی خواهند این دیوار بی اعتمادی از میان برداشته بشه . تا کی باید شاهد جنگ و جدال باشیم .
این گروه بر خلاف هیئت حاکمه جنگ طلب نبوده و برای صلح قدم برمی دارند و با سیاستهای بوش هم مخالفند دیگه از این بهتر چی می خواهیم ؟
در آینده بیشتر به این موضوعات ، مخصوصا انتخابات خواهم پرداخت

مهرتان پاینده باد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوستان عزیز برای دفاع از آثار تاریخی ایران زمین این اطلاعیه را بخوانید و به معترضین آبگیری سد سیوند بپیوندید . آریایی به پا خیز میهنت در خطر است

هم میهنان :

در روزگاری که ،  از هرسو ، هویت ، فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین مورد حمله قرار می گیرد ؛ خبرهایی مبنی بر موافقت رییس سازمان میراث فرهنگی – که وظیفه ی  حفظ و پاسداری از میراث فرهنگی ، باستانی و ملی را دارد- نسبت به آبگیری سد سیوند به گوش می رسد . و به تبع آن ، تنگه بلاغی ، که در سینه ی خود آثار بی نظیر و ارزشمند باستانی فراوانی را دارد به زیر آب خواهد رفت  و علاوه بر آن به ، آرامگاه کوروش ، نماد حقوق بشر ، دشت پاسارگارد ، راه شاهی ، محوطه پارسه ، و حتی درختانی با قدمت بیش از 500 سال آسیب جدی خواهد رسید .

از همین رو ، ما ، جمعی از دوستداران فرهنگ و تمدن ایران برآنیم تجمع اعتراض آمیزی را روز شنبه ، 1/2/1386 ساعت 10 صبح برابر سازمان میراث فرهنگی برگزار کنیم و در این راه دست تمامی هم وطنان عزیز را می فشاریم . زیرا که معتقدیم،فردا برای نجات یادگارهای تاریخی این مرز و بوم بسیار دیر است .

امضا کنندگان :

کمیته دانشجویی دفاع از پاسارگاد:(مهرداد رحیمی ٬ کوروش جنتی ٬امیرحسین ایرجی٬حنیف یزدانی٬ عطیه وحیدمنش. احمد رضا حائری.میرا قربانی فر)

کانون دانشجویان مسلمان

دفتر تحکیم وحدت

 آدرس سازمان : خیابان آزادی ٬ نبش یادگار امام


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 اردیبهشت 7
امروز:   3 بازدید
دیروز:   11  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
موج برتر
مدیر وبلاگ : پیمان آریایی[14]
نویسندگان وبلاگ :
پریا
پریا[0]

لوگوی خودم
موج برتر
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com