سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موج برتر

نوشته شده توسط:   پیمان آریایی  

شنبه 86 اردیبهشت 29  11:9 عصر

سلام دوستان یک مدت بود که از این دنیای مجازی کناره گرفته بودم و دلم نمی خواست به وبلاگ نویسی ادامه بدم چون دیدم که تو این کشور به فکر و اندیشه بهایی داده نمیشه ولی با شنیدن خبر دستگیری آقای بوترابی شوکه شدم و تصمیم گرفتم بخاطر ایشان هم که شده وبلاگ را فعال کنم .
برای من که وب گردی را چندین ساله ادامه میدم و با سایتهای مختلف آشنا هستم جای تعجب بود که مدیر بزرگترین و موثرترین سایت میزبان وبلاگها بدون هیچ مدرک و دلیلی دستگر شود .
امروز رفتم تو وبلاگش و نظرات آخرین نوشته اش را خوندم و خیلی دلم گرفت مخصوصا یادداشت فرزندش برایم حزن آور بود .
وبلاکش مثل همیشه نبود نه نوشته ای و نه آپ کردنی .
دوستان به نظر شما جای تاسف نیست که یکی از کسانیکه در ارتقاء ایران در وبلاگ نویسی نقش موثر داشته بدون دلیل دستگیر بشه . باز هم آزادی در تنگنا قرار گرفت . دکتر بوترابی کسی هست که من دلبستگی خاصی به ایشان دارم و همیشه از خواندن مطالبش  لذت می برم و درس می گیرم .
در کشور مرجعی نیست تا ما فریادمان را به گوشش برسانیم و از این همه تظلم دادخواهی کنیم؟؟!!
بدتر از آن سکوت مرگ آوری هست که وبلاگستان را در خودش فروبرده و صدای کسی در نمیاد .
مهرتان پاینده


 

نوشته شده توسط:   پیمان آریایی  

جمعه 86 اردیبهشت 7  4:31 صبح
سلام دوستان این روزها بحث مبارزه با بد حجابی تو وبلاگستان این دست و اون دست میشه و هر کس از نگاه خودش نقدی بر این به اصطلاح مبارزه می نویسد .
به نظر من هیچ رفتاری را نمی توان بر مردم تحمیل کرد در طول تاریخ حکومتهایی بودند که خواسته خود را بر ملت تحمیل کردند و به ظاهر هم موفق بوده اند ولی مردم در خفا کار خودشون را میکنند . علاوه بر آن یک سئوال اساسی در این میان بی جواب مانده و اون اینکه بعد 28 سال چرا هنوز باید با بد حجابی مبارزه شود ؟
تا به حال به این نقطه ظریف فکر کرده اید ؟ دولت با اینهمه امکانات فرهنگی و رسانه ای که در اختیار داشته و دارد نتوانسته بر این مشکل فائق آید و همه ساله ما شاهدیم که نیروی انتظامی با بگیر و ببند و اعمال زور می خواهد ریشه این معظل اجتماعی را بر کند ! ولی چرا تا به حال موفق به اینکار نشده ؟
جوانان از هر فرصتی برای ابراز وجود و مخالفت با عملکرد مسئولین استفاده می کنند و این هم یک فرصت دیگر که با بد حجابی مخالفت خود را با عملکرد دولت نشان می دهند .
جالبتر اینکه سد سیوند آبگیری شد و صدای کسی هم در نیامد و اعتراض ما وبلاگ نویسان هم موثر واقع نشد و تخریب آثار ارزشمند ایران در هیاهوی بدحجابی چقدر ساده گم شد !
مهرتان پاینده


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 فروردین 10
امروز:   2 بازدید
دیروز:   2  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
موج برتر
مدیر وبلاگ : پیمان آریایی[14]
نویسندگان وبلاگ :
پریا
پریا[0]

لوگوی خودم
موج برتر
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com