سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موج برتر

نوشته شده توسط:   پیمان آریایی  

یکشنبه 86 خرداد 27  11:7 صبح

سلام دوستان بعد از یک مدت طولانی با خبر شدم آقا پیمان وب جدید زدن .

منم آمدم تا در کنار همه بچَه های ایرونی  بلند بلند خواسته های این نسل رو به گوش همه خفتگان برسونم .

هر کسی فکر می کنه می تونه با من رقابت کنه سخت در اشتباهه  و قول می دم با کمک دوستانم

اونو از میدان بدر کنم یه حرف دیگه که باید اول کار بگم اینه که از دوستانی که می خواهند وبلاگ برتری داشته باشند روی من حساب کنن البته با اجازه پیمان جان

بله این منم پریا       از استقبال شما ممنونم

پریا دختر آزاد


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 فروردین 10
امروز:   1 بازدید
دیروز:   2  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
موج برتر
مدیر وبلاگ : پیمان آریایی[14]
نویسندگان وبلاگ :
پریا
پریا[0]

لوگوی خودم
موج برتر
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com